background

Sunday, 16 December 2012

Aspuri rumahKu :D


tadaaaa~ 
ini laaa aspuri kami :)
pandangan malam
cantik tak? cantik laaa juga kan
ok
level 3 tu yang sebelah kiri rumah Temenggung
yang sebelah kanan rumah Bendahara
level 2 sebelah kiri plak Panglima
sebelah dia tu baru Laksamana
kalau tengok betul-betul, cantik sebab warna warni. .#Ehh
di level 1 tu ada 
surau , bilik basuh , bilik tv , bilik pantri , rumah warden . .
ada study room ikut tingkatan,tingkatan 5 paling besar
sana laah tempat selalu berjaga malam :)



Laksamana 5 : dorm kegemaran saya
sejak tingkatan 1 dapat dorm ini
rindu sangat T_T
ni susunan almari ketika 2012, masa dah keluar
hiasan almari masih sama seperti 2011
tidak berubah langsung
hiasan kjegemaran masih ada, 
*hiasan dekat almari besar dan dinding
diperbuat oleh : saya dan nafu juga dormate 2009
masa tingkatan 3. .sibuk-sibuk mahu PMR tapi masik juga sibuk lagi buat mural
semata-mata nak hias dorm
tapi buat tu pun sebab nak ponteng riadah petang

seronok :DDDDD



dengan ain dan aimi
ain selalu jadi kawan bercerita
seronok sangat dengar cerita-cerita dia
sebab dia pernah pergi Korea
dan ada abang kembar 3
wooow
O_o
hihihihi~


tidiiinngg
ini la dormate terakhir di dorm L5
rindu mereka
dari kiri :
Norry , Shahridah , Niezale , me
Arwani , Ain n Aimi

dan Alhamdulillah
sebab target selama 5 tahun akhirnya menjadi
kenyataan sebab dorm dapat juga 
anugerah Dorm Bersih dan Cantik Sepanjang Tahun
seronok sangat
itu semua berkat usaha mereka juga
heheeeeheee
serius
le me jadi kejam tiap kali malam Sabtu atau pagi Sabtu
hanya semata-mata nak capai 
tahap kebersihan yang cemerlang
mereka pasti sengsara sebab ada ketua dorm macam saya :3
tiada maaf bagi mu
oww
ketua dorm yang kejam =='

dan untuk tambahan
yang dapat tempat kedua dan ketiga pun dorm 5
iaitu :
#2 :Temenggung 5 (Zulizah)
#3 : Bendahara 5 (Erna Zurainah)

kebetulan meraka turut dapat PLKN , same as me O_o

^_^






No comments:

Post a Comment